Stjärna i repris ;)

Fyndade dessa Lundmyr of sweden byxor idag för 30 kr ;) Celina blev så söt i dem ;) 
 
 
 
 
 
 
Dock e dem röda och jag är inte så glad för rött men till nån svart tröja eller body blir detta snyggt ;) Melinda hade ett par svarta i större strl med röd stjärna som väntar på Celina sen ;) 
 
 
 
Melinda tror ibland att hon är bebis men även en katt vilket du kan se här *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Fick 2 söta bilder på Celina i vår säng i förmiddags och hon va så lycklig och glad och log och skrattade åt Melinda som studsade i sängen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorse va min röda Hibiscus utslagen och mina Hibiscusar blommar mer och mer nu vilket bara tyder på en sak ;) VÅREN E PÅ GÅNG ;) Woho!!! 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en härlig helg ute mina vänner                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0