Smörgåstårtan fixad nästan helt ;)

Efter jag hämtat Melinda på Dagis blev det att köra till mina föräldrar för att göra smörgåstårtorna inför dopet ;) Man ska göra dem 2 dagar innan så det blir smaskigt och inte torrt ;) Jag och pappa va iväg och handlade allt då det är pappa som gör dem och jag hjälper till ;) Melinda va hos kusinerna Gullberg och lekte i lite mer än 2 h och mamma hade Celina så det va bara jag och pappa som handlade ;) 
 
 
 
Melinda med 2 av sina kusiner Lova & Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Lite traktor körning blev det för Lova och Melinda idag med ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill tacka Lina som tog hand om Melinda medans vi handlade och mamma för att hon tog Celina ;) Och tack pappa för all hjälp med den supergoda smörgåstårtan *yummy* Vattnas i min mun redan när jag tänker på hur god den är =O Schlurp! 
 
 
 
Kvällens avslut blir på Celina som "Den uppgivna krabban" Hihi ;) Se filmen "Libre" med Jack Black kan jag bara säga *ler* 
 
 
 
 
 
 
Nu kom John Blund till mig minsann                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0