Rensat strl 56 kläder ;)

Har fått tummen ur rumpan och rensat och gått igenom plagg i strl 56 som töserna haft och jag hade totalt 78 plagg i strl 56 =O Puh! Melinda va en bebis som kräkte i massor så man köpte en del kläder så man kunde hinna tvätta =) Ska nu sälja kläderna utom några plagg som jag sparat som dem haft ;) 
 
 
 
Celina sitter mer och mer i gåstolen och idag tog jag av brickan med leksakerna på och lade leksaker till henne där och hon tyckte det va kul ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smurf Melinda hamnade med på bild nu ikväll ;) 
 
 
 
 
 
 
Kram lillasyster ;)
 
 
 
 
 
 
Här håller hon koll så Celina leker fint *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Töserna sussar och jag ska duscha sen mysa med Zazzi framför tvn                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0