Perstorp trip igen ;)

I förmiddags va jag på BVC och Celina väger nu 6,9 kg och är 64,5 cm lång ;) Melinda vägde 8,4 kg när hon va 5 månader och va 66 cm lång så det är stor skillnad på mina bebisar <3
 
 
 
Lämnade dopklänningen senare idag till Elsie och självklart hälsade vi på min nästkusin Lotta med ;) Träffade en till nästkusin idag, Emelie som är lillasyster till Lotta ;) Har haft en väldigt trevlig dag idag även om vädret varit mulet och tråkigt och nu på kvällen kom solen =O 
 
 
 
Här har vi Elsie med Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Här har vi Elsie med Melinda förra året då vi hämtade dopklänningen ;) 
 
 
 
 
 
 
Dem är på håret lika gamla när dem träffat Elsi förta gången ;) 
 
 
 
Här har vi Emelie med Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Lite lek på lekplatsen utanför Elsie blev det med klart innan vi åt lite goda mackor hos Elsie innan vi for vidare ;) 
 
 
 
 
 
 
Här hos Lotta va Melinda på Ludvigs gåstol klart och skulle pela på leksakerna som satt fast där *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Va bara tvungen att ta en bild på detta söta barn moblemanget som dem har i deras trädgård ;) E sååååå sött med liadana möbler till barn som finns i stora möblemang ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack för en underbar dag och tusen tack för lånet av den vackra klänningen som är 88 år gammal ;) Många barn har döpts i den och ännu flera blir d säkert i framtiden och det är kul att ngt gammalt går vidare ;) 
 
 
 
Nu ska jag smaska smörgåstårta              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0