Nyklippt ;)

Idag fick jag nog av mitt långa hår som va lite slitet samt att jag tappar massor med hår nu efter Celina så jag sa till frisören av med skiten och jag vill ha det uppklippt ;) Hon hade fria händer och detta blev resultatet ;) Dock är jag osminkad ( dvs ingen mascara ) så jag ser rolig ut utan mascara men jag bjuder på denna osminkade bild på mig =O 
 
 
 
 
 
 
Jag har ALDRIG haft sån här frisyr och jag har aldrig haft det så kort men jisses så skönt det va att bli av med håret ;) Lugg har jag inte haft sen jag va 10 =O Lär nog ta sin tid att vänja sig vid denna frisyren =O Vad tycker ni om min nya look? =O Jag e chockad över att jag lät henne göra det så kort =P Håret växer ut ganska fort så det blir långt igen tids nog och tjockare lär d bli då jag nu klippt det så kort ;) 
 
 
 
När jag sen på kvllen tappade upp Celinas bad passade Zazzi gumman på att lägga sig bredvid Celina och mysa och hålla henne sällskap bredvid mig *hihi* 
 
 
 
 
 
 
En kompis till Per som heter Oscar e här nu ikväll med en av sina söner och Melinda blev nog småförtjust i honom för hon skulle krama honom hela tiden <3 Elias heter han ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag har varit riktigt härligt igen och jag hoppas d fortsätter nu ;) Har en st Melinda som vägrar att lägga sig då här e folk. Måste flytta Melinda till barnens rum i egen vanlig säng snart så hon kan sova ostört.Ska börja leta efter en sängstomme nu och köpa ny madrass till sängen för begagnad madrass köper jag inte. 
 
 
 
Nu ska jag in i barnens rum och se film på min dator                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0