Nobody puts baby in the corner ;)

Bra rubrik till denna bilden ;) 
 
 
 
 
 
 
Vi va ute i ca 2 h på eftermiddagen idag jag och flickorna och varmt och skönt var det ;) Blev först en tur ner hit ;) 
 
 
 
 
 
 
Sen sov Celina nästan hela tiden och Melinda sparkade boll och sprang runt och skulle springa ifrån mig den lilla Huliganan *ler* Så nu har jag fått min veckas motion *hihi* Hon har blivit så snabb när hon springer med nu =O Innan kunde man gå ifatt henne när man gick fort men nu måste man springa =P 
 
 
 
Middagen idag blev mina hemmagjorda biffar *yummy* med mos och gräddsås samt majs till ;) Melinda ÄLSKAR majs men andra grönsaker kastar hon bara runt =O Till hennes kvällsbad fick hon lite majs och flädersaft ;) 
 
 
 
 
 
 
Helt slut är jag nu ikväll då jag fick massage igår och det va efterlängtat! Så idag e jag helt slut och man känner sig mörbultad på ryggen samt att jag varit igång själv med barnen hela dagen idag ;) Lade mig sent igår då vi hade 2 kompisar här på besök men ibland får man slarva men d kommer surt efter =P 
 
 
 
 
 
 
Med denna söta bild säger jag Goodnight                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0