Nagelbygge ;)

I förmiddags va jag och fic gjort mina aglar fina här i Helsingborg och dem blev så fina och hon som gjorde mina naglar va riktigt duktig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Se när Melinda slutat dagis så körde vi till prästen som ska döpa Celina och pratade igenom dopet där sen efter det blev det en tur till barnens mormor och morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda fick tag i min knallgula mössa där och skulle ha den på sig så hon såg ut som en liten rumpnissa ;) 
 
 
 
 
 
 
Så idag har det varit full rulle =O Helgen blir lugn och bara vara hemma som det ser ut nu och ta d lugnt e tanken iaf ;) Ska planera inför dopet med vad som ska handlas mm och lite annat att planera och Per ska jobba hela helgen så jag e själv med töserna hela helgen i princip ;) 
 
 
 
Vädret idag har varit riktigt kallt och rått med gråa moln med lite snö samt den del regn idag =( Hoppas vår vädret hittar tillbaka till oss snart igen så man kan må bra fullt ut ;) 
 
 
 
Kom till oss sol                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0