Mys i massor ;)

Har bara haft en massa mys idag med mina töser och städat och fixat en del hemma klart mellan varven ;) Melinda va nog trött då hon sov middag i 3 h idag så ja fick väcka henne =O 
 
Jag lyckades få henne att somna i sin nya säng igår och hon vaknade halv fem och Per lade henne i spjälsängen då så hon sov där länge iaf ;) Inatt åkte hon i spjälsängen då jag va riktigt trött och behövde duscha och fixa med lite viktiga saker =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag har varit mulet och regnigt =/ Hoppas på bättre väder nu i helgen för vi ska iväg både lördag och söndag ju jag och töserna ;) 
 
 
 
Tog lite söta bilder på en st pigg Celina som inte ska sova nu och klockan är nu 21,30 =O Busunge deluxe och hon är glad och jollrar gör hon ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska Cellen få mat sen blir d loppelådan                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0