Munka mys med Faster Ingar <3

Klockan 10 körde jag till Munka med töserna till deras mormor och morfar ;) Min Faster Ingar åker hem imorgonbitti så vi passade på att träffa dem idag igen såklart ;) Min Faster och hennes man Lars Håkan är helt underbara och det är alltid lika kul att få träffa dem ;) Ska se till så vi kommer upp till dem i sommar ;) 
 
 
 
Här har vi lite fina bilder från idag ;) Melinda är själaglad då hon kan trampa på gasen på denna traktorn men svänga går inte riktigt än dock så hon körde lite tokigt och vi fick oss ett gott skratt och Melinda skrattade med ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kusin Lova kom med dit klart för att busa med Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi min lilla ET Celina hos sin morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namnam va gott med gurka ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Milo ligger här och leker ;) 
 
 
 
 
 
 
Linus provkörde pappas RC bil ;) Såklart en Opel Calibra ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter Melinda och njuter på en upphöjd stubbe ;) 
 
 
 
 
 
 
Båda töserna somnade så sött ihop på sena eftermiddagen och sov i ca 1 h <3 
 
 
 
 
 
 
Lite fina mysbilder på töserna med Ingar och Lars Håkan ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dem söta blusarna töserna har på sig har dem fått av min Faster Ingar och Lars Håkan förra året och nu kan jag använda dem söta blusarna till mina söta fina underbara krusbärskotletter som min härliga Faster Ingar säger ;) Låter så himla gulligt <3 
 
 
 
Här har vi några bättre bilder på töserna i sina outfits för dagen ;) Dock e Melinda jämt i rörelse så man får sällan nån bild framifrån på henne numera *hehe*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar mina familjer och mina släktingar                                 c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0