Min vän Lena ;)

Har en underbar vän som heter Lena som är min bästa vän i vått och torrt och vi ställer alltid upp för varandra i den mån vi kan ;) Hon är den mest underbara person som finns på denna jorden och där va vi idag hela dagen och barnen hade bus och mys ;) 
 
 
 
Eric e nog lite småkär i Celina för han skulle tvunget sitta i hennes knä och Celina bbara skrattade och älskade varje ögonblick ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen har vi då Melinda som studsade upp och ner i deras hokus pokus stol =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi lite soffmys ;) Först ut är Jonathan ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda sprang runt och skrek : Ki =) ( Kise ) och busade och bar runt på dem samt kröp på golvet och busade med hunden Mini *hihi* Här har ena kisen placerat sig i Celinas bilstol ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev minsann några ego bilder med idag ;) Får ju se hur jag ser ut i mi nya frilla ju ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mittenbilde bjuder jag på idag ;) Hehe ;) Varför ska man se normal ut jämt =P Haha ;) Tusen tack Lena för en helt underbar dag <3 Är så glad att jag har en sån underbar vän som dig Lena ;) 
 
 
 
Freaky Friday                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0