Melindas nya säng ;)

Idag va vi iväg och hämtade Melindas nya säng ;) Ska bli spännande att se hur det går om hon vill sussa i den ;) Hon har studsat en del i den idag iaf och haft mys i den och druckit kvälls vällingen i den ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så idag har jag röjt i barnens rum och städat en massa här hemma så det va skönt med ett bad med Melinda nu ikväll kan jag säga ;) 
 
 
 
Celina ÄLSKAR att se Zazzi och dra i henne och jollrar högt och skrattar ;) Här myser Celina med Zazzi i mitt knä ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick en söt bild på Celina och Wilma idag ( hos mina vänner  där jag hämtade sängen som heter Vicky & Peter ) 
 
 
 
 
 
 
Melinda älskar att åka bil och idag ville hon provköra Saabamöget =O Hehe ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det mys med barnen innan dem ska sussa                          c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0