Melinda inviger nya sängen inatt!!!

Wiii!!!! Jag lyckades natta en st trött Melinda nu ikväll i hennes nya säng på barnens rum ;) E super stolt och visst skrek hon lite men efter 15 min sov hon ;) Ska bli spännande att se om hon sover där nu hela natten och det ska bli spännande att se vad hon gör när hon vaknar =O 
 
 
 
Va iväg på Väla idag och fick ÄNTLIGEN köpt en bh då min gick sönder helt nu =/ Dem hade specialerbjudande på Change med köp två betala för en så nu har jag 2 st nya ;) Woho ;) Det blev en lavendel och röd, ja ni läste rätt. RÖD! Gillar INTE rött alls men nu har man en röd bh minsann =P Den röda tog ja på mig direkt så den har jag ingen bild på =P 
 
 
 
 
 
 
Hämtade ut guldbrickan med idag med Celinas namn på så nu e jag hel igen med mina älsklingars namn runt halsen samt guldhjärtat jag fått av Per ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag va på Väla själv med Celina när Melinda va på Dagis så det bev premiärtur för henne att sitta i sittdel på vagnen ;) DET tyckte hon va riktigt kul och nu sågn hon hela världen helt plötsligt ;) 
 
 
 
 
 
 
Har haft ganska fint väder idag med så vi va ute i 2 h efter Melinda kommit hem från Dagis och matade ankorna såklart samt gungade och åkte rutschkana ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är helt slut i kolan nu så det blir nog att gå och lägga sig tidigt idag med men först har jag lite att fixa med på internet bla sen blir det sängen minsann kan jag lova er ;) 
 
 
 
Duktig Mellis i sin nya säng                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0