Höganäs marknad ;)

Vädret va lockande och lagom varmt igår och jag och töserna drog in till Höganäs marknad vid 10 tiden ;) Där va massor med folk och Melinda började bli gnällig och som tur va sprang jag på min Faster Ingar och hennes man Lars Håkan så vi gick upp till min Farmor för att ta en paus och äta innan vi gick på marknaden ;) Min Farmor bor mitt i marknaden så det är nära och bra ;) 
 
 
 
Här har vi lite mys bilder hos mi Farmor på diverse släktingar ;) 
 
 
Först ut är töserna i vagnen ;) 
 
 
 
 
 
Fina Celina i Farmor Götas gåvagn som min Faster Ingar bädade fint i till henne ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter denna mysiga stund där hos min Farmor gick vi ut på marknaden ;) Det blev köpt en handväska till mig samt strumpor såklart då jag verkligen behövde dessa ting ;) Melinda fick en fin ballong av sin Mormor och Morfar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta söta setet fick töserna vars ett av min Faster Ingar som hon shoppat i Litauen ;) Supersött set ju ;) Ska bli kul att klä dem i dessa i sommar ;) 
 
 
 
 
 
 
Självklart åkte ju töserna karuseller idag med ;) 2 st åkte dem ;) Melinda med sin kusin Lova då menar jag ;) Jag  åkte med i den första då det va ett tåg som gick lote fortare om Melinda skulle bli rädd men hon älskade den  sen åkte dem en bana med bilar mm som gick sakta själva dessa två söta underbara kusinerna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dem ÄLSKADE att få åka karusell ihopa ;) 
 
 
 
Efter marknaden blev det att studsa vidare till Munka då det vankades grillning där då min Faster e nere och hälsar på oss över helgen med Lars Håkan så ville alla va där ju och grilla och snacka skit så vi alla syskon med respektive fanns där hos mamma och pappa så det blev fullt hus minsann och trevligt hade vi ;) Dock va det fint väder så innan kvällsmaten va klar va vi alla ute och njöt i det fina vädret ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla för en helt underbar dag och tack Lina & roger för trevligt sällskap på marknaden och för fina skor till Melinda mm ;) 
 
 
 
Jag lyckades fastna på bild igår med så här kommer den ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sköna söndag                                  c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0