Hibiscusarna blommar ;)

Mina 3 Hibiscusar blommar som bara den just nu ;) Vackra är dem med sina stora majestätiska blommor ;) ÄLSKAR Hibiscusar och jag skulle vilja ha en i lila och en i orange med *ler* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har fixat med tösernas smyckeskrin idag och gjort dem fina ;) Dem har likvärdiga smycken vilket är bra för det ska va så lika den kan vara då dem är lika mycket värda ;) 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag är kallt och blåsigt idag med =( E bara inne och myser till det idag ;) Melinda är på Dagis men ska snart hem ;) Hade massa mys med mina töser imorse innan Melinda skulle till Dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Vad hade jag gjort utan er mina 2 underbara döttrar                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0