Dan före dopdagen ;)

Jag och Melinda studsade ut till min underbara vän Lena idag och baade tårtan vi ska ha till efterrätt på dopet ;) Melinda lekte med Eric och Huliganade till och från såklart så bakningen tog en nedrans tid =O Celina va hemma med Per ;) Så nu e allt klart inför dopet imorgon och d ska bli så himla trevligt och gott med de goda maten jag har fixat själv med hjälp av min underbara pappa och med min underbara vän Lena samt barnen ;) Utan er hade detta aldrig gått ihopa <3 Tusen tack än en gång alla som hjälpt mig ;) Det betyder oerhört mkt för mig att jag har så fin familj och fina vänner som hjälper mig ;) Jag älskar att hjälpa andra och det är så skönt när man ger och tar i familjen och med sina nära vänner ;) Älskar alla er som står mig nära mitt hjärta och ni vet vilka ni är <3
 
 
 
Blev 2 st morgonbilder idag på systrarna ;) En st trött Melinda och en st pigg Clina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll är denna mamman helt slut i kropp och knopp efter 3 dagars fixande inför dopet och tagit med båda barnen på alla bestyren så jag väntar bara på att Celina ska somna så jag kan sova så jag orkar med morgondagen ;) 
 
 
 
Dan före dopdagen                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0