Celina 5 månader <3

Oj oj oj oj va tiden går fort! Celina e redan 5 månader ung =O Min lilla fina Celina ;) Hon e ju så liten och nätt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här lånar hon Melindas stol och leker i den medans hon är på Dagis ;) Melinda e väldigt mån om sina saker och ska ha dem själv och hon ska även ha Celinas saker så man får passa på att ha Melindas saker när hon e borta ;) 
 
 
 
Idag har jag haft ansiktsmask för första gången i mitt liv ;) Acne killer heter den och det är en sån man pelar bort och d va sååååå skönt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man blir lite röd efteråt och varm och d va riktigt skönt så såna ska jag minsann köpa ;) Fick denna av min vän Mimi ;) Tusen tack Mimi ;) 
 
 
 
E fullt upp för mig att göra nu innan lördag då vi ska ha dop för Celina ;) Ska hämta en gammal gammal dopklänning idag hos min Farfars syster ( min farfar dog 1997 ) sen hälsa på en släkting som är barnbarn till farfars syster ( vet inte vad hon blir till mig *hihi* ) Så full rulle idag med mig och töserna ;) 
 
 
 
 
 
 
Celinas dopkortsinbjudan ;) Söt hon e i Ninis dräkten hon med ju ;) 
 
 
 
Ha en underbar dag alla                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0