Beware Perstorp ;)

Efter Förskolan körde jag till Bjuv först till barnens Farmor för att hämta en sak sen till Perstorp till Elsie ( min Farfars syster, min Farfar dog 1997 ) för att hämt dopklänningen ;) Underbart väder och vi satt hos Elsie i 1 h och drack kaffe och Melinda vände upp och ner på en kruka på balkongen så jord fanns på henne och på balkongen =O D va lätt att sopa ner till rabatten dock ;) Huligana kommer fram då och då trots att hon e jätteduktig oftast numera *ler* 
 
 
 
Fick några bilder på Elsie med lilla Celina i knät ;) Blev inte så bra bilder så jag får ta bättre bilder när jag lämnar klänningen  ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon är så snäll och trevlig Elsie ;) Hade det riktigt trevligt hos henne igår jag och töserna ;) 
 
 
 
Efter vi varit hos Elsie bar det iväg till min nästkusin Lotta och hennes familj för att hälsa på ;) Dem har 2 barn som är snart 5 år samt en på 6 månader ;) Matilda och Ludvig heter dem ;) Jättesöta fina barn ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där va vi i nästan 2 h och hade trevligt ;) Tack Lotta, Roger, Matilda och Ludvig för en trevlig eftermiddag ;) 
 
 
 
Idag blir det nya äventyr                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0