Bara mysdag ;)

Idag har jag bara varit hemma med töserna och haft mys och bus ;) Vädret e så grått och trist här än och vi längtar så efter värmen och våren! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här va det mys med nallebjörnen ;) 
 
 
 
 
 
 
Och middagen blev fiskpinnar vilket Melinda älskar ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick besök idag av min vän Mimi med hennes dotter Emilia så dem va här i 3 h och hade mys ;) Medans dem va här passade jag på att köra och hämta ett paket som väntade på Celinda på posten från min Faster Ingar ;) Detta fina setet fick hon i dop present av min underbart snälla fina Faster ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina är en lislus den lilla dockan ;) Melinda däremot gillar inte alls att bli fotograferad =( Snyft =( Vill ju ha fina bilder på henne ibland med fina kläder på mm men hon vänder sig om och vägrar *snyft* Lyckades få en halvbra bild på henne idag ändå =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade besök på kvällen idag av Madde och Kent ett par vänner till mig som satt här i 3 h så d har varit full rulle idag minsann trots att jag bara sulle va hemma och bara vara ;) 
 
 
 
So long                   c",) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0