15 plus grader ;)

Blev att jag och töserna drog till min syster idag för att ha mys ute i värmen som ÄNTLIGEN kommit och ja hoppas den stannar nu så vi slipper denna äckliga kylan! Vi va ute i hela 7 h idag och hade så mysigt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som Celina skrattade och va riktigt riktigt glad idag hela dagen och njöt av att va ute ;) Här skrattar hon och klappar lille Loppan ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan jag körde till syrran va jag en snabb runda på Väla och köpte ett skärp till Melinda och hittade en cool solkeps till henne ;) Köpte en nummerplåt till Celina med som med ska upp på deras dörr till deras stora rum ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste bara lägga in länken på en video när syrran skulle busa med Celina och hon skrattade riktigt mkt ;) Underbara goa Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack Kajsa & Johan samt hundarna för en riktigt härlig dag hos er ;) Massa goda skratt och mkt sol och massa bus med ungarna ;) 
 
 
 
Let the spring come to us now for real                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0