11 år sen!

Idag hade jag ett trevligt besök av en gammal vän jag inte träffat på 11 år :O Festade mkt med henne när jag hade flyttat till Helsingborg Mars 2002 innan bilolyckan skedde. Vi hade riktigt trevligt här i 3 timmar ;)
 
 
 
 
3 barn har hon som är 9 och 3 år samt en på 8 månader ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack för en härlig dag vännen ;) Ses nästa vecka hemma hos dig ;) 
 
 
 
Vädret idag har varit ganska fint men d har blåst sjukt mkt här så vi va inte ute i i mer än knappt en timme i eftermiddags och Melinda åkte rutschkana såklart vilket hon älskar ;) 
 
 
 
 
 
 
Celina blev helt överlycklig när hon ryckte ner denna solen från babygymmet idag och gnagade massor på den *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Medans Celina lekte i babygymmet så lekte Melinda med sin fina docka som hon fått av Bästa Lena ;) 
 
 
 
 
 
 
Provade 3 st olika klänningar på Celina idag inför dopet och nu har jag bestämt mig för vilken jag ska ha på henne då ;) Vilken tycker ni är sötast på henne? ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På tal om kläder så fick jag sålt nästan allt i strl 56 idag som mina flickor har haft ;) Allt till en och samma köpare ;) Nu har jag bara 5 plagg som jag ska sälja i den storleken ;) Skönt med mer plats till flickornas kläder ;) 
 
 
 
Tjillevippen                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0