Together again as a family ;)

Vi har tagit vårt sunda förnuft till fånga nu då vi rensat luften totalt så vi bor ihop igen hela familjen och vi e glada att det blev vi igen då vi älskar varandra och vår familj och snart är vi en till ju ;) Vi rensade luften ordentligt och vi ska ta hjälp av en högre nivå så vi kan fortsätta med detta tänket vi båda har och att vi båda förstår och respekterar varandra ;) 
 
 
 
Vi båda vill verkligen detta och vi ser positivt på detta och ser framåt ;) Melinda är överlycklig över att ha ett hem och inte två hem med och hon e som hon ska va nu igen ;) E tufft för en liten när d blir som det blivit och det va skönt vi löste det efter 5 dagar ;) Är glad Melinda är så liten så detta kommer hon inte minnas alls! 
 
 
 
Har inte mått bra dessa dagar och jag har inte tagit några bilder men nu så e vi på väg upp mot toppen igen så bilder lär säkert komma imorn som vanligt samma tid samma kanal *hihi* 
 
 
 
Va hos barnmorskan den 18 och på 2 veckor hade jag gått ner 4 kilo och jag förklarade läget och hon förstod mig samt sa till mig att Knoddas tar det den behöver av mig och från mina reserver så d e inga problem trots att jag varit orolig men Knoddas e duktigt livlig som vanligt i magen så Knoddas lever och mår jättebra enligt Barnmorskan ;) D kändes skönt att höra ;) 
 
 
 
Things can only get better                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0