Sista besöket på Djurparken för i år!

Oj oj oj vilken underbar helg jag haft med hela min lilla familj <3 Har mått riktigt bra denna helgen då vi varit tillsammans hela helgen och hittat på roliga ting med Melinda jag och Per ;) 
 
 
 
Igår körde vi till Djurparken här i Hbg utanför Påarp och bestämde träff där med min bror Roger och hans fru med familj samt med syrran Kajsa ;) Lite lustigt för vi alla 3 hade planer på att gå dit just denna dagen *hihi* Märks vi e familj *ler* 
 
 
 
 
Melinda bara ÄLSKAR att va inne hos getterna och mysa med dem och hon vägrade gå därifrån =O 
 
 
Per, Melinda, Lova och Roger helt nöjda på bild ;) 
 
 
Kinesisk krokodil ;) 1,5 meter långa blir dessa bara ;) 
 
 
Kapybara ( Vattensvin ) 
 
 
Ekorrar i massor har dem där med och jag fick ingen bättre bild än denna då vi tittade så mkt på  dem små liven och hade kul ;) 
 
 
Här har vi Flamingosarna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi Sune, en pratande goja ;) Han säger Goddag, mamma & pappa bla ;) 
 
 
Per hoppade till ett par ggr när Sune fick sina skrik och hopp ryck så Melinda nästan trillade ur famnen *haha* 
 
 
Liam och Lova studsade med till ett par ggr *ler* 
 
 
Och lille söta Milo låg helt oberörd i sin vagn och sussade ;) 
 
 
Kusinen Lova ville köra Melinda ;) 
 
 
Dags för lite fika med dryck och gotte så man fick mer energi ;) Här satt Melinda så sött och fint och drack ;) 
 
 
Påfåglar finns där löst gående här och var och har man mat framme eller i händerna får man minsann hålla koll för dem hugger maten =O 
 
 
Lite gungande på lekplatsen där med Lova ;) 
 
 
Precis innan jag tog denna bilden så rök Per ner i backen från gungan! Haha! Synd jag missade det på bild =P E därför dem skrattar så mkt på denna bilden för Melinda e smått skadeglad så hon skrattade så hon knappt fick luft *hehe* 
 
 
Mys med jätte kaninerna va med ett måste klart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill tacka alla inblandade igår för denna underbart trevliga dag ;) Hade riktigt kul och barnen hade kul framför allt med oss föräldrar, även barnet Kajsa *hihi* 
 
 
 
Och här varvar Melinda ner efter en dag med bus på dessa två bilder på sitt sätt =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då va d måndag                                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0