Ny skor till Mellis ;)

Vi alla 3 körde till Väla idag för att hitta ett par skor till Melinda ;) Hon har fått jättefina skor från sin kusin Jennifer i Finland men dem e lite stora än så vi va och hittade ett par skor till henne idag som hon kan ha tills dem andra passar ;) 
 
 
 
Hennes söta Adidas skor ;) 
 
 
 
 
 
 
Lite nya strumpor fick hon med då det behövs =P 
 
 
 
 
 
 
Och till Mamma Malin ett Yankee candle ) 
 
 
 
 
 
 
Va inne på ett nytt amningsrum på Väla för att byta blöja på Melinda och där hade dem minsann detta söta lekrummet så där lekte hon runt en hel del och fick springa av sig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TITTUT!!! Hihi ;) Hon tyckte det va kul att leka tittut här ;) Fanns en ruta bredvid här med som hon busade med att leka i med mig ;) 
 
 
 
Tittade efter vinter overall till henne med lite allmänt och d finns i duktigt många olika prisklasser =O Denna blev jag förälskd i på henne från märket MOLO ;) Dock kostade den 1200 kr =/ Men jusses så vacker den va! ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda älskar att studsa efter mig när jag dammsugar men numera ska hon sno underdelen till min Roboclean och sätta sig i den och helst ska man putta runt henne i den och snurra runt henne *ler* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår Älskade Söta Huligana Mellis                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0