Mellis nappar komna ;)

Melindas fina namn nappar från MAM e komna nu ;) Söta och fina ;) Samt hennes flaska i Fuchsia färg  ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Per köpte en bil idag för en billigare peng då han vill ha en bil till och från jobb och det blev en Saab 9 5 Aero ;) Jag har sagt att jag sitter inte utan min bil jämt med 2 små barn då han tar min bil till jobb vilket är ca 5 km hemifrån. Sitter låst trots att vi bor i Helsingborg då jag har dålig rygg så jag klarar inte åka kollektivt med 2 små barn till familj och vänner samt med deras packning mm. Till dem jag vill besöka tar det lång tid att åka kollektivt samt en massa byten. Inte ens nu klarar jag åka kollektivt med 1 barn. Med bil flyter allt och jag får inte ont av att hatta runt med vagn, packning mm ;) 
 
 
 
Under tiden Per provkörde bilar här och var så fanns denna på ett ställe som Melinda inspekterade noga ;) 
 
 
 
 
 
 
Då vi va iväg här och var fick d bli lite mat på Mcdonalds. Magnus Pers kompis va med oss och här passade han Melinda och hon njöt av att vara så högt uppe och se allt och alla minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
Brum brum som Melinda säger till bil                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0