Melindas rum lite mer fixat ;)

Mina föräldrar kom förbi en runda idag och pappa borrade i betongväggen på några ställen så vi fick upp lite i Melindas rum samt en tavla i vardagsrummet ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Satte upp hennes prinsessor med dubbelhäftande tejp och flyttade myshörnan till sin plats ;) Längtar tills sittsäcken e kommen! ;) 
 
 
 
Och denna vackra tavlan kom upp i vardagsrummet ;) 
 
 
 
 
 
 
När mina päron kört hem så kom min vän Tessan förbi ett par timmar och umgicks med mig och Melinda ;) Hon jobbar på en förskola och hon har så bra hand om barn och d märktes med Melinda ;) Dock e Melinda lätt att ha att göra med men man riktigt såg hur hon njöt hos Tessan ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu ska d minsann sovas                                   c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0