Melindas fotobok e kommen ;)

Wiii!!! Idag kom Melindas fina fotobok ;) Bara massa bilder i från hennes första år så den ska minsann bevaras väl ;) Jättefin är den och den är bunden som en riktig bok ;)Fick ett erbjudande nånstans att bara betala frakten på boken  så jag satt några timmar och knåpade ihop denna boken till Vår Älskade Melinda <3 
 
 
 
 
 
 
Vill ni titta i den så hör av er bara då den ska bo här och inte tas med nånstans ;) 
 
 
 
Har haft minispa med mina fötter idag och tokfilat dem så nu e dem fina igen så d ska smörjas in sen innan ja ska nanna så får ja sussa med strumpor =P 
 
 
 
Melinda e så pass lång nu så hon vill dra ner mina växter och blommor från fönsterkarmen här i vardagsrummet så jag införskaffade dubbelhäftande tejp idag så imorn ska ja mecka med det iaf och jag ska nog mecka med bebiskläder med och göra plats i den gamla byrån till Knoddas kläder ;) 
 
 
 
En stor nyhet här nu va! ;) Per har införskaffat sig en touch telefon!!! Jag fick honom att fixa ny mob och att d blev en touch ;) Han va sugen men va anti mot touch men en gammal hund kan lära sig sitta den med *hihi* Tids nog kommer man in i det, min mamma har en touch nu med, samma som mig dvs Samsung Galaxy S3 så kan hon kan alla andra minsann ;) Sony Experia Go heter Pers tele ;) 
 
 
 
Bakade scones imorse till mig och Per efter jag lämnat Melinda på dagis ;) Yummy va gott det blev och självklart fick Melinda scones när hon kom hem och hon älskade det och åt massor ;) 
 
 
 
I love my life again right now                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0