Knoddas spjälsäng ihopa ;)

Jahapp ;) Då fick jag ihop Knoddas spjälsäng idag med minsann ;) Fått en del gjort nu då Mellis varit på dagis ;) 
 
 
 
 
 
 
Saknar lite smått och gott nu till Knoddas bara sen så har jag allt inför ankomsten till mitt hjärta ;) Längtar så tills jag har 2 barn som jag kan ge så mkt kärlek till och få så mkt kärlek tillbaka av ;) Är 70 dagar kvar till BF nu om jag inte minns fel =O 
 
 
 
Va med på sångstunden på dagis idag och Melinda hon dansade och tjoade hejvilt där och njöt ;) Hon älskar musik och att dansa men d gör ju dem flesta barnen ;) Hon e så söt min älskade dotter Melinda ;) 
 
 
 
Imorn blir d mammaträff här                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0