Hemma helg mys ;)

Hela denna helgen har jag och Melinda bara varit hemma och haft mys och Per jobbar. Har haft d så mysigt och bara va  utan att ha en massa måsten ;) Melinda e riktigt förkyld och har hosta än =( Hoppas den släpper snart då hon har mkt snor i näsan som inte vill ge sig och hon snörvlar och försöker få luft och hon får Airomir en sån inhalator med ngt som ska hjälpa andningen men att ge en 1 åring sånt e INTE lätt nånstans =O Vi får va 2 om det annars går d icke! 
 
 
 
Tyckte hon blev så fin i denna outfiten med kläder ;) Allt passade ihopa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi va iväg en snabb runda idag till Babyproffsen dock för att hämta ut min Babybox till Knoddas som man får gratis när man väntar bebis ;) 
 
 
 
 
 
 
Middagen idag blev att jag gjorde Korv stroganoff ;) Melinda älskar min Korv stroganoff och här äter hon så d står ur öronen ;) 
 
 
 
 
 
 
Blev denna bilen med klossar i olika former till Melinda idag från Leklust ;) Hon älskar att lära sig nya ting och här har hon lite hjärngympa ju ;) 
 
 
 
 
 
 
Man blir trött av tråkig höst så Melinda har somnat nu och jag ska minsann joina henne för jag e riktigt trött jag med =O 
 
 
 
 
 
 
Hon lade sig på ett katt mjukdjur som jag fick för 10 år sen efter bilolyckan av nån vän som hon älskar att bära runt på och mysa med ;) Så himla sött ;) Barn är underbara och dem ger en hopp om allt och ger mig styrka på vinterhalvåret då jag lätt blir deprimerad då.
 
 
 
 
 
 
Naptime                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0