Hela familjen samlad igen ;)

Nu är Zazzi med hemma här så nu e hela familjen samlad igen ;) Mys ;) Innan vi körde och hämtade Zazzi så fick det bli Mcdonalds då det blev en del att fixa med idag och Melinda njöt över att få äta samma mat ute som vi gjorde och va så duktig på att dricka ur sugrör med idag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill tacka Lena,& Micke med familj för att ni tog hand om Zazzi i 1 vecka ;) Ni är guld värda och jag är glad att du finns i mitt liv Lena ;) Du är utan tvekan min bästa vän som stöttar i vått och torrt och jag finns lika mkt för dig som du funnits för mig ;) 
 
 
 
Är så underbart att hela familjen e samlad nu igen och att vi tar nya tag ;) Imorn blir d syskonmiddag i Munka för mig och mina 5 små sykon ( helsyskon är vi med minsann) samt med respektive så d blir full rulle imorn med god mat och trevligt sällskap och mys i höstrusket ;) 
 
 
 
Nu blir det Zazzi mys                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0