Badis gladis ;)

Melinda hade varit gnällig och klängig på dagis idag så hon fick komma hem knappt en timme innan den riktiga tiden. Hon e lite snuvig och har lite hosta på dagen ibland och har haft massa hosta på natten i över 1 vecka men nu sen vi fick hostmedicin så har hon hostat max 5 min igårnatt så vi får se hur d går inatt ;) Annars har hon hostat i 2 h konstant den lilla stackaren =( 
 
 
 
Men när vi kom hem va hon Huligana som vanligt och jag tyckte hon betedde sig normalt så hon saknade nog bara mig för när jag visade mig på dagis så slutade hon gråtgnälla och flög fram till mig och blev överlycklig och kelig ;) D va nog där skon klämde ;) Min älskade dotter ;) Så om inget annat skumt sker så blir det dagis imorn igen sen e d inte dagis förrän tisdag nästa vecka ju för henne. 
 
 
 
Här hade jag mys med Zazzi innan idag när Melinda va på dagis och Knoddas gav sig tillkänna en hel del med och sparkade runt till tusen så jag hade mys med 2 av mina 3 barn ;) 
 
 
 
 
 
 
Hon badade ett bra tag ikväll med skumbad och studsade runt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda har däckat och gubben jobbar så jag ska mysa med Zazzi i soffan och se om ja kan hitta nån bra skräck film att se ;) 
 
 
 
Mellis gnällis                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0