Vändningen gick på 3 sek utan smärta ;)

Ja idag va d dags för vändningsförsök på Knoddas =O Har varit nervös och allt för att d ska göra väldigt ont och att d ska gå fel mm men d gick smärtfritt och va över på 3 sekunder!!! Läkaren va tok chockad och sade : Detta gick ju alldeles för lätt ju ;) Vilken lättnad d va att d gick så fort och utan smärta ;) Så nu ligger Knoddas rätt med huvudet ner och jag hoppas Knoddas stannar där med =) Är vanligt att dem går tillbaka till rumpläget igen så nu håller vi tassarna att Knoddas stannar så kan jag va lättad och lugn och veta att när d e dags att d blir normal vaginal förlossning ( hoppas hoppas hoppas ) 
 
 
 
Här ligger jag med ctg kontroll på tjockis zebramagen =O 
 
 
 
 
 
 
Hjärtljuden såg så bra ut hela tiden både före och efter vändning ;) 
 
 
 
 
 
 
Då jag skrevs in här kl 8 imorse och d skulle ta minst 4 h så va vi i Munka igår och lämnade Vår Melinda hos sin mormor och morfar så hon sov där inatt ;) Hon älskar att va hos mormor och morfar och trivs så bra där ;) Är så skönt att hon e lätt att handskas med på det sättet och hon blir allt lättare att handskas med då hon förstår mer och mer ;) 
 
 
 
Här hemma igår på dagen försökte Melinda gömma sig i baby gymmet för mig *hihi* Man ser på övre bilden hennes gapande glada mun ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fina bild togs igårkväll när vi väntade på Per då vi skulle köra till Munka ;) Sekunderna efter så blundade hon och somnade så gott i vagnen ;) 
 
 
 
 
 
 
E märkligt hur små barn beter sig med och utan sina föräldrar =O När jag och Per inte är där Melinda är så beter hon sig som ett ljus och hittar knappt på bus och lyssnar och ltder mm. MEN så fort jag eller Per e där hon är så ska hon på en massa ting som hon ALDRIG rör när hon e ensam hos tex mormor och morfar =O I princip alla barn fungerar likadant =O Dem trotsar sina föräldrar till max hemma som borta men inte när vi e frånvarande minsann =P Skulle köpt oss vars en förklädnad med masker så kanske hon e bättre på att inte va så mkt Huligana hemma =) 
 
 
 
Här myser hon med mormors ena tiger ;) Hon har en ännu större tiger med i mjjukdjur ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu e man måttligt trött såhär på kvällskvisten då all oro släppt efter denna riktigt lyckade vändningen ;) E så glad att allt gick vägen för mig för en gångs skull ;) Kändes skönt att ha med Per om ngt skulle gå fel. Nu får du gärna lyda mamma Knoddas och stanna där du är med huvudet neråt så vi kan få en fin förlossning ihopa ;) Brukar gå mkt bättre med andra barnet och d hoppas jag verkligen då förlossningen med Melinda va riktigt tuff, svår och smärtsam på nästan 3 dygn allt som allt. 
 
 
 
Är så lycklig just nu                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0