V 33 ;)

Usch va ja varit dålig på att ta magbilder nu på Knoddas =( Har dåligt samvete för det där =( Men ja tar så fort jag kommer på det ;) Jag har nu gått 33 v som gravid och varje fredag går jag in i en ny vecka ;) Nu har jag inte alls långt kvar till BF ;) Spännande! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här e bilder i v 33 med Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja trodde ja va större nu men ja ser nog typ lika stor ut =O Eller va säger ni? Har gått upp 6 kg denna gången jämfört med 16 kg med Melinda =O 
 
 
 
Som jag skrivit innan så lägger jag inte ut bilder på min mage nu utan kläder då jag lätt kan åka dit för förargelseväckande beteende! Ser sjukt hemsk ut på magen och jag hoppas verkligen jag kan bli nöjd med min kropp senare igen men d lär ta en nedrans tid om ja skulle bli bra igen dvs =O 
 
 
 
Idag har vi varit hos Melindas farmor och firat henne då hon fyllde år i veckan ;) God mat och tårta blev det och en st Melinda som röjde i hennes lägenhet med klart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av oss fick hon dessa 2 fina Hibiscusar med krukor till samt trisslotter ;) 
 
 
 
 
 
 
Blev en liten tur ut till ankorna idag med ;) Blev med cykeln klart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit en skön dag idag utan regn eller blåst för en gångs skull =P Avskyr höst och vinter och d e sällan ja tycker d finns sköna dagar denna årstid =O Hoppas vinterhalvåret går fort så vi snart har vår och värme igen ;) Men tills dess får min familj hålla mig varm <3 
 
 
 
Välkommen v 34                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0