Underbart att mysa med Mellis ;)

Idag har jag inte gjort många knop alls =O Knoddas har hållt låda så jag e helt off =P Än så länge ligger Knoddas på rätt håll med ;) D gillas ;) Har vilat en del när Melinda varit på dagis förutom att ha kört en maskin tvätt samt bäddat rent i sängarna ;) 
 
 
 
Efter dagis så blev det bus med Melinda här hemma och massa mys med minsann ;) E så underbart när hon kryper upp mot en och ska mysa och kramas ;) Har längtat så efter att hon ska bli kelig ;) Hon e inte så glad för att kramas eller pussas men d börjar lätta nu så jag hoppas hon blir en riktig kelgris med oss och med Knoddas ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon ligger så mysigt på Knoddas magen och riktigt njuter när jag masserar hennes rygg ;) 
 
 
 
Får köpa en matstol till henne nu då hon inte vill sitta i bebis matstolen längre =O Hon vill äta och sitta som oss så vi får ingandla en sådan stol en dag framöver ;) Här sitter hon lyckligt och äter banan ;) 
 
 
 
 
 
 
Hon satt och studsade på stolen av lycka att få sitta på en vuxen stol ;) 
 
 
 
Klockan 18,30 däckade Melinda inför natten minsann =O Undrar om hon nu vaknar tok tidigt imorn =O Hoppas hon vaknar i normal tid ;) 
 
 
 
Knoddas ligger rätt fortfarande och skall göra det tills det är dags att komma ut till denna världen det har jag bestämt ;) 
 
 
 
Nu blir d minsann egentid                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0