Tassebo ;)

Efter Dagis idag så körde jag och Melinda till Tassebo här i Helsingborg ;) Är ett katthem där dem tar hand om oönskade katter, misskötta katter mm. Fattar inte hur folk kan missköta sin katt bara! Gör ont i hjärtat när folk inte sköter sina katter =( Jag har alltid varit en katt älskare rakt igenom själen ;) Hundar är jag inte alls mkt för men katter, dem är livet precis som ens barn enligt mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Här är en liten del av Tassebo med stora burar där dem kan både va inne och ute ;) Har aldrig varit där och det va så fint där och kisarna hade det jättebra ;) Fanns både skygga kisar och keliga kisar samt nån kattunge ;) En jättekanin fanns där med minsann ;) 
 
 
 
Ärendet dit va att donera en kattlåda som jag inte använder alls ;) Dem blev jätteglada över min gåva ;) Dem behöver all hjälp dem kan med donationer och allt då det är ideelt arbete där. Önskar jag hade en massa pengar så jag kunde skänka det till dem ;) Jag har själv funderat på att öppna ett katthem/katthotell i många år. Är en chansning och man måste ha sponsorer till ett sådant hem. Katthotell e ju en sak där man får in pengar för att man tar hand om deras kise men att ta hand om hemlösa katter mm är det ingen som betalar ngt för så det krävs en del pengar till det och det har alla katthem det lika tufft med att få donationer samt sponsorer. Synd jag inte är rik för då hade jag öppnat ett utan att tveka för att hjälpa alla älskade kisar här ;) 
 
 
 
Knoddas studsar runt och sparkar lika mkt jämt fortfarande dag ut som dag in ;) Mysigt ;) Dock gör d ont många ggr när Knoddas sparkar neråt eller på andra skumma ställen =O Nu är det inte långt ifrån tills vi 3 blir 4 ;) Går in i v 36 på fredag ;)
 
 
 
Har varit sjukt trött idag och inte haft nån ork alls till någonting men jag har minsann lyckats klara av dagen bra ändå med en Huligana ;) Hon e lite klängig just nu så vi har haft en del mys samt att vi har sovit i eftermiddag på 1½ timme ;) Hes är hon fortfarande och hostan verkar va tillbaka och lite snuva e kommet igen =( Usch =( Hoppas inte det blir värre ting på henne. Feber har hon ingen som tur är ;) Dreglar massor gör hon numera med sen 4 dagar tillbaka, sjukt mkt dregel =P 
 
 
 
Now its Bedtime                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0