Slingad och klar ;)

Åh va ja mår bra nu!!! Min vän Maria har slingat min fula hårfärg idag och jag blev sååååå nöjd ;) Nu mår jag bra igen med fint hår som är klippt och blonderat ;) Skönt att känna sig fräsch trots att man e hög gravid och känner sig som en flodhäst med ränder på =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack än en gång Maria för hjälpen ;) Du är för underbar ;) 
 
 
 
Idag är det 30 dagar kvar till BF ( Beräknad förlossning ) ;) Hoppas hoppas hoppas att Knoddas kommer innan BF ;) Hoppas ja slipper gå över igen och jag hoppas att jag får en bra förlossning denna gången så man slipper ännu en svår förlossning. Hade varit så skönt att kunna må så bra dagen efter och kunna njuta direkt av Knoddas utan att ha ont i 2 månader och må jättedåligt psykiskt och fysiskt pga ja hade så ont och att Melinda va sjuk i början. Vi håller alla tassarna här att allt ska gå bra till iaf ;) 
 
 
 
Söte Melinda imorse mysandes i soffan ;) 
 
 
 
 
 
 
Här är hennes första åk i en sådan här manick idag på City Gross och det älskade hon ;) 
 
 
 
 
 
 
30 dagar kvar och nedräkningen fortsätter                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0