Sköna söndag =P

Har bara hållt oss hemma hela dagen idag ;) Va ute en runda till ankorna vi alla tre och lekte lite med Melinda ute ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I mitten på denna bild ser man en sko, eller nån boots flyta lite =O Jag e bergis på att d ligger ett lik där!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Per lär sin dotter massa skit =P Äter chokladpudding med henne i soffan =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer en vacker bild på mor och dotter ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick denna söta bild på Melinda när hon sussade middag ;) Så sött d e med tungan så man ser den under nappen ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick även en kanon bild på Knoddas när Knoddas ligger duktigt snett med huvudet riktigt uttryckt till höger på bilden =P Sitter ofta med en hand på varje sida av huvudet och puttar d lite fram och tillbaka ;) E såååå mysigt att känna Knoddas utvändigt och invändigt i magen på mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Gjorde hemmagjorda biffar med potatis och god sås idag med och jisses vilken tid det tog! Jag gav mig fan på att göra det och hade så ont i ryggen och lite smått med sammandragningar samt denna stora tunga magen så det tog väldigt lång tid och hur lång tid allt tog vågar ja inte berätta =P Biffarna blev sjukt goda *yummy* Melinda vräkte i sig mina biffar ;) 
 
 
 
Nu kallar sängen på mig hör jag                               c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0