Nyklippt och lycklig ;)

Wii! Idag tog jag tag i saken att gå och klippa min kaluffs så man kunde se fräsch ut och slippa dem dumma slitna topparna spm ja inte fick ut efter duschen =/ Blev supernöjd! 150 kr gav jag på ngt erbjudande här i Helsingborg ;) På längden klipptes 7-8 cm samt att jag gjorde en uppklippning så ser håret mer levande ut ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska bara få mitt hår i några slingor med av en vän sen så ;) Kostar minst 600 kr att få slingor på en salong och d lägger jag inte på mig själv när jag behöver lägga pengar på mina barn ;) Kommer tappa mkt hår efter förlossningen ändå så ja vill inte lägga så mkt på mitt hår nu utan bara fräscha upp mig lite och jisses så skönt d är att ha av så mkt hår och ha lent fint och mjukt hår ;) 
 
 
 
För ett tag sen tog dem bilder på dagis. Både klassfoto och porträtt foto ;) Fick se bilderna igår och Melinda ser så chockad och ledsen ut på sina =O Denna va dock söt ;) Dålig kvalite på denna bild då jag tog foto på dator skärmen =P 
 
 
 
 
 
 
Ska beställa ett A4 ark där för d kostade inte så mkt så vi har nån bild samt att hennes Mormor & Morfar ska få och hennes Farmor mfl ;) 
 
 
 
Knoddas är lika livlig som vanligt i magen och studsar runt så mkt det bara går =P Där kan inte va så mkt mer plats att studsa på nu tycker jag minsann men det verkar där va =O Mkt sparkar nertill så det känns som om Knoddas e ute och vänder =O Hihi ;) Vilka sparkar man kan få och helst när man går eller kör bil så man håller på att köra av vägen typ =O Vilding i magen så jag hoppas Knoddas e lugnare än Melinda allas vår Huligana ;) 
 
 
 
Soffmys nästa anhalt                             c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0