Min älskling köpte vinterkläder till mig ;)

Har bara haft mys hemma idag och inte gjort många knop alls =O Melinda har lyckats gå och bli riktigt hes och varit så gnällig idag så ja vet inte om det är ngt på gång med henne eller hon bara e allmänt gnällig idag =/ 
 
 
 
Va iväg en runda innan idag och handlade lite förnödenheter samt körde till en Outlet för att se om där va ngt vi behövde. Per såg termos byxor samt jacka och sa att : Du behöver vinterkläder för du har inga så kolla om du hittar ngt du vill ha. Jag tyckte det va dyrt på rea priset bara men ja tittade lite ändå och hittade ett set som nästan passade mig ;) När magen e borta så går dem på mig så han köpte dem till mig ;) Tack än en gång älsklingen ;) Ordinarie pris på detta va 2800 kr så det blev ett fynd ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Melinda fick detta BRIO tåget som med va billigt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mår illis apis så d blir sängen snart                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0