Melinda rastar mamman sin =O

Höst vädret idag har minsann varit fint med sol! Kryss i taket att det inte regnade och blåste =O Jag och Melinda har varit ute idag i 2 omgångar och gått ;) Melinda har gått mkt nere i Jordbodalen med sin cykel och hon har rastat mig då hon springer och busar och pratar med ankorna *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att Melinda rastat mig på rundan i skogen fick det blev en gung runda klart vilket hon älskar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi va ute i 2 h och studsade runt så hon däckade fort i sin stol ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick 2 bus bilder på mig och Mellis idag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
E så trött numera och sover så dåligt då jag har sån halsbränna trots att jag äter Omepeazol så jag försöker va igång så mkt jag kan så när Melinda sov i nästan 2 h grovstädade jag en del av köket och stora badrummet =O D kändes i ryggen sen =O 
 
 
 
Blev ut en runda till på 1 h på sena eftermiddagen med idag minsann ;) Blåste sjukt mkt nu på kvällen så blev bara 1 h ute tid. Så 2 ggr idag blev jag rastad ;) E skönt att va igång när man e trött så man kan hålla tempot med Melinda ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tittut! ;) Vår söta fina Melinda ;) 
 
 
 
Snart har vi 2 underbara barn och det har inte sjunkit in att vi 3 ska bli 4 inom kort! Gick in i v 35 idag så det är inte lång väg kvar nu =O 
 
 
 
Gagnam style                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0