Loppis lådor klara ;)

Puh! Har gått igenom alla mina lådor i källaren och jisses med ting jag kan sälja =O Nästan alla saker e oanvända och har bara legat! Nästa söndag är planen att jag och min goda bästa vän Lena ska stå på loppis då här i Hbg på baklucke loppis vid söder ;) Kläder har ja med ja ska gå igenom och sälja av ;) 
 
 
 
Annars dessa dagar har vi mest fixat och haft oss samt tittat på dubbelvagn så idag blir d nog köp av vagn verkar d som ;) Är bara 6 v kvar tills Knoddas e beräknad =O 
 
 
 
Per fyllde 38 igår så han e snart gubbe *hihi* Grattis än en gång älsklingen ;) 
 
 
 
Far och dotter läser nyheter ;) 
 
 
 
 
 
 
Det fina har man på bordet sägs det ju ;) Huligana klättrar upp där själv =O 
 
 
 
 
 
 
Så överlycklig hon va när hon fick smaka våra ostbollar som hon råkade få syn på ;) Hon bara log och log och tittade länge och skulle välja rätt boll och som hon njöt ;) 
 
 
 
 
 
 
2 plus grader visade det nu imorse här så graderna börjar minska nu =( Brrrrr och usch men bor man i Sverige så fungerar klimatet så =/ Det enda jag vill ha e några få minus grader med snö som ligger till barnen annars kan d hålla sig väck =O 
 
 
 
Kyla = Massa innemys                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0