Lite rea fynd ;)

Har inte gjort många knop idag mer än att va en runda på Väla och fynda några få plagg till Melinda & Knoddas på rea hos Kapp Ahl ;) Som medlem hade man halva rea priset minsann ;) Men man ska dock inte handla kläder med en man för dem stressar röven ur en så jag hann inte gå igenom ngt i princip =/ Får se om ja kan komma dit igen innan Måndag då rean e bara till Söndag =O 
 
 
 
Denna söta overallen blev det till Knoddas ;) Varm, skön och go ;) 
 
 
 
 
 
 
Och det blev bara 4 överdelar till Melinda som jag högg tag i =P 20 kr st samt 30 kr st för dessa plagg ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byxor hade hon verkligen behövt så jag får se om jag hinner komma iväg i helgen och kolla läget igen efter byxor =) Har att fixa med imorn. Ska lasta Pers Saab med loppis saker hos Lena sen lasta mina loppis saker hemma så bilen e klar för loppisen på söndag som vi ska stå på jag och Lena sen ska vi till syrran och Johan vid 17 tiden för att umgås och äta ngt gott ;) Ska bli trevligt då det va många månader sen vi umgicks! 
 
 
 
Välkomna till Bakluckeloppisen vid Söder i Helsingborg på söndag och fynda ;) Jag har nästan bara nya prydnader och saker jag ska sälja bort. Det jag ska sälja är inrednings saker till hemmet som prydnader och liknande i nyskick eller helt nya ting =O Så kan det gå när man köper för mkt som bara blir liggandes när man hade mkt pengar =O
 
 
 
Nu behövs varenda krona då jag har en del jag måste fixa på bilen helst innan Knoddas e kommen. Då jag inte kan göra så mkt med denna kroppen måste min bil få en mini rekond innan bilstolen åker in. 4 nya däck är ett måste innan snön kommer samt rostskyddsbehandling undertill så det är mkt pengar som behövs så jag får sälja allt jag kan för att kunna få min bil säker för mig och mina barn. Bilskatten ska med betalas denna månaden =O Behövs mkt pengar och jag lär inte få ihop det innan Knoddas kommer det kan jag säga med säkerhet men jag ska göra så gott jag kan iaf ;) Högt räknat behöver jag ha tag på ca 8000 kr =O Framvagnsinställning måste jag med ha då däcken sliter så sjukt fel så det måste fixas!
 
 
 
Stöd MalinFonden                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0