Lena med barn på besök ;)

Igår eftermiddag hade jag och Melinda trevligt sällskap av Lena med sina 2 barn ;) Melinda älskar att leka med Jonathan och här syns d tydligt att hon älskar va med honom ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter lille Eric med mamma Lena och myser ;) 
 
 
 
 
 
 
E jag sötast med napp? 
 
 
 
 
 
 
Eller utan napp? ;)
 
 
 
 
 
 
Tack för en riktigt trevlig eftermiddag gumman min ;) Hoppas vi ses snart igen ;) 
 
 
 
Melinda valde att somna såhär på sin middagslur igår =O Hihi kisen vid rumpan ;) 
 
 
 
 
 
 
D går en stark maginfluensa på dagis och Melinda e väldigt snorig och hostig än så vi håller henne hemma idag. Dagis personalen ringde mig igår och sa att jag fick avgöra om jag ville ha Melinda där eller ha henne henne då mer än hälften av barnen ligger hemma i magsjuka och d va många borta på dem andra avdelningarna med. Slipper gärna den sjukan så mkt jag kan men man kommer tyvärr få d nån gång =O 
 
 
 
Idag blir d verkstan för min bil och då umgås jag och Melinda med hennes mormor                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0