Kusin mys hos syrran ;)

I lördags hör och häpna så va vi minsann hos syrran och Johan och umgicks och brorsan Roger och hans fru Lina va där med och deras 3 barn så det blev kusin mys för Melindas del ;) Sist vi umgicks med syrran och Johan det va  i Juli nån gång =O Kajsa fick jobb då och med konstiga jobb tider så blev d så att vi inte hade tid att ses =/ 
 
 
 
Blev hämtmat dvs pizza ;) Det va riktigt längesen vi åt pizza och Melinda har aldrig ätit pizza och som hon åt av min pizza så jag fick knappt nån mat =O Hon tyckte det va riktigt gott ;) 
 
 
 
Här leker Melinda i Dinos bädd =P 
 
 
 
 
 
 
Lina med Mellis ;)
 
 
 
 
 
 
Roger med minsta kusinen Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda tuggar på en godisbit hos pappa ;) 
 
 
 
 
 
 
Kurragömman som Liam och Lova lekte va helt uppåt väggarna =P Hehe ;) 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst jag med min Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melindas söta klänning har hon fått av sin kusin Isabella och nu kan hon ha den ;) Hon e bara så söt i den ;) 
 
 
 
Vill tacka alla sörjande för en härlig lördagskväll hos er i Bjuv ;) Detta gör vi om snarast ;) 
 
 
 
Igår va d dags för mig och Lena att stå på loppis här i HBG så d blev till att gå upp tidigt =O Dock vaknade jag 14.15 och kunde inte somna om =( Somnade vid 23.30 då vi kom hem sent från Bjuv =P Kl 07.00 stod vi i kön till Bakluckeloppisen ;) Kl 11 öppnade dem och kl 08.00 va d insläpp av oss =P Fick sorterat våra saker och fick upp dem på bordet i god tid iaf ;) Tiden gick fort tills klockan blev 11 =) 
 
 
 
D man minst trodde sålde i princip så d e spännande att se va d går på en loppis ;) Är första gången både jag och Lena står på loppis och fler ggr ska vi göra detta minsann ;) Vi hade riktigt kul och visst fick vi sålt lite ;) Gick med vinst iaf jämfört med utläggen ;) Tack Lena för en härlig söndag ;) 
 
 
 
30 dagar kvar till BF nu                    c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0