Höstis Mellis ;)

Riktigt tok kallt har vi haft det nu i några dagar med riktig blåst och 5 plus grader. Blåst här nere i Skåne med få plus grader = massor med minus grader pga vårt klimat så det går igenom märg och ben! =( Så länge d inte blåser så tycker jag att det är relativt ok men d blåser ofta härnere =O 
 
 
 
Fick denna söta bilden på Melinda idag i lövhögen ;) Hon stod som förstenad i lövhögen och ville hålla mig i handen för att komma "loss" ;) Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma passade Melinda idag med då jag va på sjukhuset och gjorde Ultraljud då Knoddas inte ligger rätt alls i magen =P Klart att Knoddas ska jävlas med mig =P Efter dagens titt på Knoddas så blev det en tid bokad på måndag för att göra ett vändningsförsök så får vi se om d blir nån vändning och om Knoddas blir kvar i rätt läge när dem väl vänt Knoddas =O Busig och riktigt livlig bebis ar jag i magen kan ni tro som ALDRIG är stilla och e inte snäll mot mamman sin med sparkar och slag på fel ställen =P 
 
 
 
Kryss i taket och håll i hatten nu! Morbror Jesper höll Melinda idag minsann för andra gången i hennes liv ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Går in i vecka 37 idag                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0