GOTTHARD konsert ;)

Varit full rulle nu dessa dagarna ;) Igår eftermiddag lämnade vi av Melinda hos sin mormor och morfar då vi skulle på Rock konsert och se bandet Gotthard här i Helsingborg på The Tivoli ;) Inatt va första gången Melinda sov borta helt själv utan oss =) Det klarade hon galant och mådde så bra och hade så kul hos mormor och morfar och med morbrödrar som springer runt där ;) Är mamma och pappa som ska ha henne när d e dags för förlossningen med Knoddas med ;) 
 
 
 
Per älskar detta bandet Gotthard och jag har hört lite låtar med dem då han spelat och dem e väldigt bra så jag bestämde mig för att köpa biljetter till oss så vi kunde gå dit som en lite försenad födelsedags present från mig ;) Vi hade en super mysig och trevlig kväll bara vi två och hade så kul ute och kunde koppla av ;) Dumt vi inte haft mer egentid sen Melinda kom för d behöver man. Detta va första gången vi två gjorde ngt sen Melinda kom utan Melinda =O 
 
 
 
Nu till lite bilder från konserten ;) Förbandet hette Witch Cross så här kommer några få bilder på dem ;) Fick få kanon bilder men lyckades få några bra bilder minsann och jag spelade in video med 3 låtar ;) Basisten kastade ut plektrum med och jag lyckdes fånga ett som Per fick och glad blev han minsann ;) Blev en riktigt lyckad kväll med min älskling ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här uppe på övre plan stod 2 udda klädda besökare =P 
 
 
 
 
 
 
Sist men inte minst så kommer här en massa Gotthard bilder ;) Ska försöka bli klok på hur man lägger upp videos här på min blogg en dag så ja kan lägga ut lite videos men frågan e när ja ska ta tag i det =O Har så mkt annat att stå i så d känns mindre viktigt just nu och snart nog e vi 4 i familjen ju ;) 
 
 
 
Ni som inte känner till Gotthard sök på Youtube på dessa låtar ;) 
* Anytime anywhere
* Lift U up
* Starlight
* One life one soul
* Dream on
 
 
 
Enjoy theese pics ;) GOTTHARD ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi bild på plektrumet från basisten ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna kvällen kommer jag sent glömma! ;) Riktigt bra konsert med bra ö och hålligång ;) Skämtsamma och härliga verkade dem va hela bandet och verkligen bjöd på sig själva ;) Vi stod väl max 2 meter från scenen så vi hade kanon bra platser ;) 
 
 
 
Har dålig hörsel både jag och Per så vi köpte vars ett par öronproppar som plockar d riktigt höga ljudet och dem va inte billiga men jisses så bra du hörde ändå ;) Kanon proppar dem där ju ;) 
 
 
 
Nu e jag tröttare än tröttast så natti natt                      c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0