Gammal klasskompis på besök ;)

Har bara regnat idag =O Trist mörk och blöt dag =/ Men som tur va så kom en gammal klasskamrat hit och hälsade på och det va väldigt trevligt ;) Melinda showade som bara den hela tiden där vi befann oss och studsade omkring och hade sig ;) Man kan OMÖJLIGT missa henne liksom normalt sett =O Hihi ;) 
 
 
 
Lyckades fånga en bild på Melinda och Anna ( fast i dålig kvalite som vanligt numera tycker jag ) 
 
 
 
 
 
 
Glömde lägga ut dessa söta Ballerina bilder på en sovandes sessa igår ;) Snacka om att kunna sova obekvämt =O Men hon gillar sova skumt så =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har en sådan halsbränna from hell som håller i sig dygnet runt och Omeprazolen hjälper inte och jag har testat så mkt annat men ingenting hjälper =( Kan knappt sova och äta och ja e så trött och vresig pga ingen sömn och mat i princip då halsbrännan e så djävulsk oavsett hur jag gör och vad jag äter mm. Ska ringa BM imorn och få hjälp för jag klarar inte att ha det såhär i 5 v till innan Knoddas kommer. Det tär på mig invändigt och utvändigt och jag går omkull snart om det inte blir bättre =( Går på toa och kissar 1 gång per timme om natten med eller max varannan timme med =P Busiga Knoddas som trycker på blåsan =P 
 
 
 
Ska försöka nanna nu om det går                            c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0