Dubbelvagn beställd ;)

Från oväntat håll kom d in en liten summa pengar så vi beställde en ny dubbelvagn häromdan ;) Kollade efter denna begagnad men tyvärr hittade vi ingen med det vi behövde så vi valde att beställa en ny på samma ställe där ja köpte Baby travel Milano dvs på "Babyproffsen" ;) 
 
En Baby Jogger GT 2012 blev det och den har allt jag önskar på en vagn. Enda nackdelen e att dem e vända ifrån mig men den nackdelen kan jag leva med då där e så mkt bra på denna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu är det dyraste fixat tills Knoddas kommer till världen ;) Har lite smått plock kvar som säng kläder till spjälsängen, större och bättre skötväska, mys filt ( en sån som Melinda fick av en vän till mig i super mysigt material ) har inte hittat nån sån vart jag än letat =( Flaska och ersättning ska med köpas in samt blöjor sen så e vi redo med alla ting iaf ;) 
 
 
 
Snart får vi besök                               c",)

Kommentarer
Postat av: Louise

Skönt och ha mycket klart:-)
Vi har den vagnen fast singel vagn. Älskar den . Så smidigt. Kan tänka mig syskonvagnen är de med:-)

Svar: Ja den verkar va kanon och ja har bara fått positiv feedback på den från dem som har dubbelvagnen =) Har frågat många jag sprungit på med just denna vagnen för att kolla om dem e nöjda och ingen har varit missnöjd samt att det är en bäst säljare ;)
MalinOpel

2012-10-13 @ 20:41:16
URL: http://angelofdreams.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0