Äntligen så ses vi!

Va på verkstad med Pers Saab idag och bytte några dåliga slangar vilket inte tog så lång tid så jag och melinda körde till en gammal vän till mig, Therese som jag va bästa vän med under hela min uppväxt ;) Vid gymnasiet började kontakten ebba ut lite sen efter gymnasiet umgicks vi i princip inte och sen har det runnit ut i sanden =/ 
 
 
 
Så nu idag träffades vi hela eftermiddagen och hade mys med våra barn ;) Therese har 2 barn med sin sambo Daniel som är födda i Januari 2009 ( Emilia ) och Juni 2011 ( Oliver )
 
 
 
Fick några fina bilder på Oliver och Melinda i deras bubbelvagn på väg till lekplatsen där dem bor ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Emilia va på dagis när vi kom dit vid 11.30 tiden. Therese körde och hämtade Emilia så hade jag Melinda och Oliver själv under tiden på lekplatsen ;) E bra med övning då ja snart har 2 små ju =O Dock lär d ta tid innan våra 2 barn kan umgås såhär och leka men den tiden kommer den med och syskonkärleken kommer med den =P 
 
 
 
Här spelar Emilia piano med Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer en söt bild på Emilia på Olivers bil ;)
 
 
 
 
 
 
Vill tacka dig Therese och dina barn Emilia och Oliver för en helt underbar dag ;) Nu får vi skärpa oss och se till att försöka ses mer regelbundet. 
 
 
 
Haj på daj                                     c",)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!
Har hittat till din blogg. Fin blogg:-)
Tänkte fråga var du har köpt den fina jackan till din dotter?

Svar: Tack så mkt ;) Denna lila jackan är en Puma jacka som hon ärvt av sin kusin ;) Antar den e köpt på Stadium eller Inter sport ;) Ja visst e den fin? ;)
MalinOpel

2012-10-03 @ 22:14:38
Postat av: Anonym

Det är en Baghera och den är köpt på märkesoutlet i Östra Karup;)

Svar: Se så förvirrad jag är =P Jisses =O Tack för svaret Lina ;)
MalinOpel

2012-10-03 @ 23:01:48
Postat av: Louise

Tack så jätte mycket för svaret. Ja riktigt fin.
Känns som de fort böev kallt. Får leta efter en till våren annars. Ha en mysig fredag:-)

Svar: ;) Ha en skön helg på dig med ;)
MalinOpel

2012-10-05 @ 20:17:31
URL: http://angelofdreams.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0