Aj aj kylarspray =O

Blev tandläkaren idag för att dra ut min visdomstand =O Va precis han fick ut den då den hade 3 rötter och inte ville så en operation va inte långt ifrån men det slapp jag ;) Gjorde smått ont sen lite när bedövningen släppte men det är fullt normalt och äta en sallad nu ikväll tog en timme typ =O Får ingandla soppa imorn minsann för tugga kommer ja inte att göra förrän d inte gör ont att tugga ! 
 
 
 
Kryss i taket här nu minsann! Jag och melinda har umgåtts med min syrra idag!!! D va många månader sen sist vi träffades och umgicks! Blev Väla ett tag och vi gick och tittade bara och Melinda sprang runt med sin vagn och va överlycklig över att få köra den ;) Efter massa spring på Väla så blev hon tröttis så hon fick vila i vagnen ;) Syns på bilden att hon e trött ;) 
 
 
 
 
 
 
Dessa stövlar/skor är inte min typ av skor alls men dem satt snyggt på mig minsann =P 349 kr kostar dem på Skopunkten ;) Inget köp blev det då man inga pengar har =O Har en massa som mina pengar ska gå till nu några månader så d blir bara nödvändiga köp som vanligt ;) Ja har inte köpt en enda onödig sak sen Melinda kom till världen för jag har lagt alla mina pengar på henne och på hemmet så gott jag kan på det lilla jag får in ;) 
 
 
 
 
 
 
Hade en riktigt trevlig eftermiddag/kväll med syrran ;) Tack Kajsa ;) Vi har saknat ditt umgänge ju =O Efter Väla körde vi till oss och gjorde räksallad ;) Tog en evighet att äta en tallrik med sallad =O 
 
 
 
Toddelo                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0