Vill ha Knoddas ute!

Vet jag kanske klagar mkt men mår inte alls bra och vill så gärna ha ut Knoddas nu! Har 12 dagar kvar till BF nu och jag hoppas och ber att Knoddas kommer innan och att d blir en bra snabb förlossning där jag kan må bra ganska fort så ja kan njuta och va glad och lycklig vilket jag inte kunde sist så jag ber snälla låt mig få ha lite flyt här i livet ;) Är det enda jag begär och att Knoddas är frisk klart ;) 
 
 
 
Ligger mest om dagarna här men tyvärr finns det en del man måste göra som att sköta hemmet och hålla det i bra ordning och allt därtill så hemmet inte förfaller. Dock får jag mer ont av att hålla på med allt i hemmet men d måste göras för d städar inte sig själv och hålls fint själv. Dock skäms jag men jag klarar inte att göra middag till Melinda då jag inte kan stå upp länge pga diverse orsaker så hon får mycket välling och macka, frukt och youghurt typ då jag inte är kapabel till att städa efter henne då hon ska äta själv och vägrar bli matad. Krypa på golv och städa klarar inte min kropp alls =P
 
 
 
Vila och ta d lugnt är jag ordinerad till men det går inte då man måste ta hand om sitt hem och en dotter att ta hand om =) Melinda  behöver aktiveras och d klarar jag inte mkt alls så hon är inte riktigt nöjd med tillvaron men jag försöker så gott jag kan trots ont i rygg, fogar och allt annat som hindrar mig. Vill så mkt men kan inte och vi har fortfarande inte fått bil stolen på plats i min bil, fått hem vagnen, tagit hem spjälsängen med alla bebis sakerna samt köpt d sista som behövs till Knoddas som täcke, kudde, flaskor, nappar, blöjor, mm. Jag klarar inte av att fixa detta så vi får se om det blir fixat innan Knoddas kommer annars får jag hitta anda lösningar så det fungerar ändå =O Behövs ju en del saker till ett spädbarn =) 
 
 
 
Melindas ögoninflammation e lite sån till och från så jag får ringa VC imorn och kolla med dem. Här ligger hon och myser med mig och med en mjukis djur katt som jag fått en gång som hon älskar ;) 
 
 
 
 
 
 
Här på denna bilden har hon haft dressing i hela huvudet så därav det röda fecet =O Hon såg inte klok ut ju! Snacka om att dressing e skarp och elak mot ett barns hud! 
 
 
 
 
 
 
Igår va det Kalkonmiddag hos mina päron så jag och Melinda åkte dit och va där redan kl 12 och körde sen hem kl 20 på kvällen ;) Hade en riktigt mysig dag/kväl med min familj ;) Alla mina syskon med respektive va där samt Ukki & Mummo, Farmor och min moster Sirpa så vi va ett stort gäng som vanligt ;) Har ju som sagt 5 små syskon ( helsyskon och japp mamma och pappa e gifta än och är lyckliga ) Minsta brorsan är den enda som är singel. Sen e där ju några barnbarn med ju ;) 
 
 
 
Melinda studsade runt massor och busade med sin kusin Lova som blir 3 år i Mars och dem hade riktigt kul ihopa genom att springa runt en massa och dansa och studsa mm ;) E så kul att se kusinerna leka och ha kul ihopa ;) Är så lycklig över att jag har sån kontakt med alla i mon familj och vi alla kommer så bra överens ;) Melinda behövde detta och jag med ;) Jag har inte kunnat aktivera henne så detta körde slut på henne och hon va så lycklig och glad över att ha ngt annat att göra än att bara va hemma och hitta på skit för att jag inte är kapabel till att göra så mkt som hon behöver. Hon sov i 14 h denna natten och sov så gott hela natten pga att hon fått bli aktiverad ;) Underbart ;) 
 
 
 
Tackar mina älskade föräldrar för en underbart god Kalkon middag och Äppelpaj med vaniljsås och härligt sällskap ;) Detta gjorde mig och Melinda gott då vi behöver komma ut och jag mådde relativt ok igår för en gångs skull ;) 
 
 
 
Jag och Melinda va ute i 1½ timme med igår och hon njöt av att rasta sig ute och hon klippte tom gräsmattan så fint *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Vet jag är dålig på att ta mag bilder men ska försöka ta bilder nu ikväll om jag orkar ;) Har gått 38 fulla veckor nu så det är nära och jag hoppas det är supernära ;) 
 
 
 
Turkey food is good food                              c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0